Należy się zgłosić do stanowiska recepcyjnego Przychodni Matopat, gdzie pracownik recepcji po potwierdzeniu tożsamości udostępni Państwu pełny dostęp do Portalu Pacjenta.
Osoby niepełnoletnie nie mogą korzystać z Portalu Pacjenta. Jedynie rodzic lub opiekun prawny może korzystać z Portalu Pacjenta w imieniu podopiecznych, jeżeli założy konto na Portalu Pacjenta, potwierdzi swoją tożsamość przy stanowisku recepcyjnym w Przychodni Matopat i będąc z podopiecznym złoży oświadczenie.
Użytkownik konta rejestruje wizyty tylko we własnym imieniu (nie istnieje możliwość rejestracji wizyt osób trzecich).
Prosimy o przemyślane rezerwacje terminów, ponieważ odwołanie wizyty z krótkim wyprzedzeniem (poniżej 48 h) - uniemożliwia wizytę innego pacjenta i dezorganizuje pracę lekarza.
Rezerwacja wizyt on-line przeznaczona jest dla pacjentów, których wizyty nie wymagają autoryzacji ze strony firm pośredniczących.
Nie wszyscy nasi specjaliści przyjmują dzieci, dlatego w celu umawiania dzieci bezpieczniejszy będzie kontakt telefoniczny.
Dwukrotna nieobecność na wizytach bez ich odwołania skutkuje zablokowaniem konta pacjenta.
W jednym czasie użytkownik może mieć ustalone nie więcej niż 3 terminy wizyt.
Wizytę do wybranego lekarza mogą Państwo umówić poprzez Portal Pacjenta https://rejestracja.szpitalmatopat.pl/ , po wcześniejszym założeniu konta, lub dzwoniąc po numer 56 659 48 00.
Rejestracja telefoniczna wizyt czynna jest od poniedizałku do piątku w godz. 7:00-19:00, Rejestracja w placówce czynna jest od poniedizałku do piątku w godz. 7:00-21:00 oraz w soboty od 7:00-14:00
Zachęcamy do założenia konta w portalu pacjenta albo rejestracji mailowej przez formularz.
Czas oczekiwania zalezy od specjalisty, grafiki lekarzy są udostępniane z miesięczym wyprzedzeniem.
Na badanie diagnostyczne np: EKG, USG, rezonas itd. rejestrujemy się za pomocą formularza: kliknij tutaj, aby zarejestrować się na badanie.
ODWOŁANIE BADANIA- jest możliwe również przez formularz kliknij tutaj, aby odwołać rejestrację się na badanie.
Na umówioną wizytę należy przyjść 15 minut przed umówionym terminem. Kwadrans wystarczy na zebranie przez recepcjonistkę niezbędnych danych do założenia kartoteki czy sprawdzenia uprawnień w systemie eWUŚ. Niezbędne jest okazanie dowodu tożsamości.
Pacjent ma możliwość zamówienia e-recepty na lek stosowany stale, bez konieczności zrealizowania wizyty kontrolnej u lekarza pod warunkiem akceptacji przez lekarza prowadzącego.
E-receptę można zamówić klikając https://rejestracja.szpitalmatopat.pl/recepta.
W wyjątkowych sytuacjach, gdy zamówienie online będzie stanowiło trudność, można do nas zadzwonić 56 659 48 00.
Termin ważności recepty jest uzależniony od rodzaju leku.
Jest to uzależnione od decyzji lekarza,koszt wypisania recepty wynosi 30 zł
Nie szczepimy pacjentów na COVID-19.
Nie, Nie dysponyjemy oddziałem dla pacjentów po przebytym COVID-19.
Zasady bezpieczeństwa w Szpitalu oraz Przychodni Specjalistycznej Matopat są dostepne dla pacjenta na stronie internetowej w zakładce Dokumenty ->ogólne.
Pacjenci mogą odbyć wizytę w przychodni oraz skorzystać z telekonsultacji w wybranych poradniach, tylko w przypadku kontynuacji leczenia.
Nie dysponujemy szczepionkami na grypę.
Płatność za wizytę najczęściej odbywa się przed zrealizowaniem usługi w celu ograniczenia kolejek w recepcji.
Szpital posiada kontrakty na wybrane zabiegi operacyjne w ramach NFZ.
Na NFZ w szpitalu wykonujemy operację chirurgiczne (pęchrzeyk żółciowy,przepuklina), ginekologiczne (laparoskopia, histeroskopia, laparotomia, abrazja, pobieranie wycinków/LEEP, TOT, histerektomia, LASH - lapatoskopowe usunięcie trzonu macicy, histeroskopie z użyciem morcelatora), okulistyczne (zaćma).
Realizujemy zabiegi operacyjne wraz z hospitalizacją na oddziale szpitalnym.
Poradnie czynne są zazwyczaj w godzinach 8:00-20:00 według harmonogramu pracy lekarza.
Szczegółowy Cennik znajduje się na tej stronie internetowej w zakładce Cennik oraz na stronach każdego z lekarzy.
Niestety nie posiadamy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego,telefon czynnyjest całodobowo na oddziale dla pacjentów,którzy byli hospitalizowani w naszej placówce.
Nie realizujemy wizyt domowych.
Nie dysponujemy własną porodówką.
Dane do przelewu: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Szpital Specjalistyczny Matopat, ul. Storczykowa 8/10 87-100 Toruń Nr konta 08 1090 1506 0000 0000 5012 4105
Dokument tożsamości zabieraj ze sobą na każdą wizytę u lekarza, także wtedy, gdy idziesz do lekarza z dzieckiem. WAŻNE! Nie zapomnij zabrać ze sobą książeczki zdrowia dziecka ! Zabieraj książeczkę z sobą na wszystkie wizyty lekarskie!
Kopia dokumentacji medycznej udostępniana jest, za pokwitowaniem odbioru, nieodpłatnie na wniosek pacjenta lub osoby przez niego upoważnionej. Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej powinien zostać złożony w recepcji.
Nie przyjmuje.
Tak, dysponujemy bezpłatnym parkingiem dla pacjentów.
W nowej przychodni dysponujemy na każdym piętrze pokojem maluszka.
Na ten moment jest możliwość skorzystania z MONKABUS wtorek-piątek w godzinach 12:00-14:00 gdzie można zakupić pyszną kawę i przekąski.Na terenie placówki dysponujemy automatem do napojów.
Zachęcamy pacjentów do zapoznania się z naszą stroną www.szpitalmatopat.pl do zakładki Kontakt.
Prosimy o wypełnienie ankiety dla pacjenta która dostępna jest na stronie, w zakładce Dokumenty.
Kontakt do Asystentki Dyrektora Szpitala Pani Małgorzaty Majchrzak - malgorzata.majchrzak@tzmo-global.com
Na badania Medycyny Pracy można umówić się w dwojaki sposób:
A) telefonicznie- wybierając odpowiednią kolejkę (Poradnię Medycyny Pracy) we wtorki i środy w godzinach 13.00-14.00 oraz w czwartki w godzinach 11.00-12.00
B) osobiście- w recepcji Przychodni Specjalistycznej Matopat bądź bezpośrednio w Poradni Medycyny Pracy (w godzinach jej urzędowania, tj. wtorek 8-14, środa 8-14 oraz czwartek 8-12).
Kontaktując się z Poradnią Medycyny Pracy, zarówno osobiście, jak i telefonicznie należy mieć ze sobą skierowanie na badania (odpowiednio wstępne-okresowe-kontrolne lub/i badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych) otrzymane od swojego pracodawcy. Na skierowaniu dostępne są wszystkie niezbędne dane pracownika oraz czynniki szkodliwe, uciążliwe w jakich pracuje, na podstawie których umawiamy do odpowiednich specjalistów.
Skierowanie do Poradni Medycyny Pracy pracownik otrzymuje od swojego pracodawcy.
Czas trwania badań w Poradni Medycyny Pracy zależy od rodzaju skierowania jakim dysponuje pracownik. Zazwyczaj wizyty u konkretnych specjalistów, wynikających z narażenia pracownika na konkretne czynniki, waha się od dnia do dwóch dni roboczych.
Wyniki badań możecie Państwo odebrać w recepcji przychodni od poniedziałku do piątku w godzianch 7:00-21:00 oraz w soboty od 7:00-14:00.
Wyniki badań pacjent odbiera osobiście w recepcji przychodni, bądź osoba upoważniona przez pacjenta.
Tak z upoważnieniem od pacjenta i własnym dowodem osobistym.
Na badanie diagnostyczne, gdy pacjent płaci samodzielnie nie potrzebne jest skierowanie. Wyjątek stanowi RTG- na to badanie potrzebne jest skierowanie. Natomiast jeśli płatnikiem jest kontrahent wygamgane jest skierowanie na badanie diagnostyczne.
Umawiaj i odwołuj online wizyty w Przychodni Specjalistycznej Matopat
Umów wizytę