Należy się zgłosić do stanowiska recepcyjnego Przychodni Matopat, gdzie pracownik recepcji po potwierdzeniu tożsamości udostępni Państwu pełny dostęp do Portalu Pacjenta.
Osoby niepełnoletnie nie mogą korzystać z Portalu Pacjenta. Jedynie rodzic lub opiekun prawny może korzystać z Portalu Pacjenta w imieniu podopiecznych, jeżeli założy konto na Portalu Pacjenta, potwierdzi swoją tożsamość przy stanowisku recepcyjnym w Przychodni Matopat i będąc z podopiecznym złoży oświadczenie.
Wizytę do wybranego lekarza mogą Państwo umówić poprzez Portal Pacjenta https://rejestracja.szpitalmatopat.pl/ , po wcześniejszym założeniu konta, lub dzwoniąc po numer 56 659 48 00.
Rejestracja telefoniczna wizyt czynna jest od poniedizałku do piątku w godz. 7:00-19:00, rejestracja w placówce czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-21:00 oraz w soboty od 7:00-14:00
Czas oczekiwania zalezy od specjalisty, grafiki lekarzy są udostępniane z miesięczym wyprzedzeniem.
Na umówioną wizytę należy przyjść 15 minut przed umówionym terminem. Kwadrans wystarczy na zebranie przez recepcjonistkę niezbędnych danych do założenia kartoteki czy sprawdzenia uprawnień w systemie eWUŚ. Niezbędne jest okazanie dowodu tożsamości.
Pacjent ma możliwość zamówienia e-recepty na lek stosowany stale, bez konieczności zrealizowania wizyty kontrolnej u lekarza pod warunkiem akceptacji przez lekarza prowadzącego.
E-receptę można zamówić klikając https://rejestracja.szpitalmatopat.pl/recepta.
W wyjątkowych sytuacjach, gdy zamówienie online będzie stanowiło trudność, można do nas zadzwonić 56 659 48 00.
Termin ważności recepty jest uzależniony od rodzaju leku.
Jest to uzależnione od decyzji lekarza,koszt wypisania recepty wynosi 60 zł
Płatność za wizytę najczęściej odbywa się przed zrealizowaniem usługi w celu ograniczenia kolejek w recepcji.
Szpital posiada kontrakty na wybrane zabiegi operacyjne w ramach NFZ.
Na NFZ w szpitalu wykonujemy operacje chirurgiczne, ginekologiczne, okulistyczne.
Nie dysponujemy własną porodówką.
Dane do przelewu: Szpital Specjalistyczny Matopat, ul. Storczykowa 8/10 87-100 Toruń Nr konta 08 1090 1506 0000 0000 5012 4105
Dokument tożsamości zabieraj ze sobą na każdą wizytę u lekarza, także wtedy, gdy idziesz do lekarza z dzieckiem. WAŻNE! Nie zapomnij zabrać ze sobą książeczki zdrowia dziecka ! Zabieraj książeczkę z sobą na wszystkie wizyty lekarskie!
Kopia dokumentacji medycznej udostępniana jest, za pokwitowaniem odbioru, nieodpłatnie na wniosek pacjenta lub osoby przez niego upoważnionej. Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej powinien zostać złożony w recepcji.
Tak, dysponujemy bezpłatnym parkingiem dla pacjentów.
W nowej przychodni dysponujemy na każdym piętrze pokojem maluszka.
Zachęcamy pacjentów do zapoznania się z naszą stroną www.szpitalmatopat.pl do zakładki Kontakt.
Prosimy o wypełnienie ankiety dla pacjenta która dostępna jest na stronie, w zakładce Dokumenty.
Kontakt do Dyrektora ds. Organizacyjnych Szpitala Pani Małgorzaty Majchrzak - malgorzata.majchrzak@tzmo-global.com
Wyniki badań możecie Państwo odebrać w recepcji przychodni od poniedziałku do piątku w godzianch 7:00-21:00 oraz w soboty od 7:00-14:00.
Wyniki badań pacjent odbiera osobiście w recepcji przychodni, bądź osoba upoważniona przez pacjenta.
Tak z upoważnieniem od pacjenta i własnym dowodem osobistym.
Na badanie diagnostyczne, gdy pacjent płaci samodzielnie nie potrzebne jest skierowanie. Wyjątek stanowi RTG- na to badanie potrzebne jest skierowanie. Natomiast jeśli płatnikiem jest kontrahent wygamgane jest skierowanie na badanie diagnostyczne.
Umawiaj i odwołuj online wizyty w Przychodni Specjalistycznej Matopat
Umów wizytę